Dove podkreśliło w oświadczeniu, że chce pokazać „zróżnicowane style bycia rodzicem” tak, by „zniszczyć stereotypy na temat macierzyństwa i dowieść, że nie ma już sztywnych zasad na temat tego, jak być dziś rodzicem”.
W reklamie jedna mam, transkobieta Shea, mówi: „Obie jesteśmy biologicznymi rodzicami. Spotykamy ludzi, którzy mówią ‘Jak to jesteś mamą?’. Więc tłumaczymy: ‘Po prostu obie jesteśmy mamami’.” Podczas zabawy z dzieckiem, Shea dodaje: „Nie ma jednej słusznej drogi na wychowanie dziecka”.
Inne matki, pojawiające się w reklamie, to m.in. wspinająca się w górach kobieta, która mówi, jak ważne jest, by „ufać sobie” i „być najlepszą wersją siebie samej”, nawet jeśli to niekonwencjonalne.
W coraz większej liczbie reklam za granicą pojawiają się wątki LGBTQ+. W ten sposób firmy nie tylko pokazują otwartość na nowe grupy klienckie ale też przyczyniają się do mainstreamowania tematyki osób nieheteronormatywnych.
Reklamę możecie zobaczyć tutaj:
Poranny piękny chłopiec na dzień dobry codziennie tylko na JejPerfekcyjnosc.pl!
Poranny piękny chłopiec na dzień dobry codziennie tylko na JejPerfekcyjnosc.pl!
Galantalala, czyli Urszula Chowaniec była gościnią w programie "Jej Perfekcyjność zaprasza na drinka". Grubancypantka, która…
Poranny piękny chłopiec na dzień dobry codziennie tylko na JejPerfekcyjnosc.pl!
Poranny piękny chłopiec na dzień dobry codziennie tylko na JejPerfekcyjnosc.pl!
Poranny piękny chłopiec na dzień dobry codziennie tylko na JejPerfekcyjnosc.pl!