W ramach nowej kampanii #RealMoms (#PrawdziweMamy) firma zachęca matki do tego, by swoje wyjątkowe cechy przekazywały w ramach wychowania swoim dzieciom i by nie wstydziły się tego, kim są.

Dove podkreśliło w oświadczeniu, że chce pokazać „zróżnicowane style bycia rodzicem” tak, by „zniszczyć stereotypy na temat macierzyństwa i dowieść, że nie ma już sztywnych zasad na temat tego, jak być dziś rodzicem”.

W reklamie jedna mam, transkobieta Shea, mówi: „Obie jesteśmy biologicznymi rodzicami. Spotykamy ludzi, którzy mówią ‘Jak to jesteś mamą?’. Więc tłumaczymy: ‘Po prostu obie jesteśmy mamami’.” Podczas zabawy z dzieckiem, Shea dodaje: „Nie ma jednej słusznej drogi na wychowanie dziecka”.

Inne matki, pojawiające się w reklamie, to m.in. wspinająca się w górach kobieta, która mówi, jak ważne jest, by „ufać sobie” i „być najlepszą wersją siebie samej”, nawet jeśli to niekonwencjonalne.

W coraz większej liczbie reklam za granicą pojawiają się wątki LGBTQ+. W ten sposób firmy nie tylko pokazują otwartość na nowe grupy klienckie ale też przyczyniają się do mainstreamowania tematyki osób nieheteronormatywnych.

Reklamę możecie zobaczyć tutaj:

Wypowiedz się! Skomentuj!