Wybory konsumentek i konsumentów LGBTQ często różnią się od tych dokonywanych przez osoby heteronormatywne. Wynika to zarówno z odmiennego czasem stylu życia ale i postrzegania marek jako bardziej lub mniej przyjaznych osobom LGBTQ. Dlatego tak ważne jest sprawdzanie, jakie są uwarunkowania decydujące o wyborze konkretnych produktów.
– W tym roku chcemy skupić się na bardziej rozrywkowej części życia osób LGBTQ, bowiem badamy preferencje dotyczące konsumpcji mediów – wyjaśnia Magda Świder z Pro Diversity, które w tym roku odpowiada za sondaż. – Ankieta jest krótka i można ją znaleźć on-line na stronie badanie.prodiversity.pl. Gorąco zachęcam wszystkich do udziału.
Badania preferencji konsumentek i konsumentów LGBTQ w Polsce odbywają się od kilku lat. Co roku dotyczą innej sfery życia. Rokrocznie w badaniu bierze udział ponad 1200 osób LGBTQ. Ich wyniki są ważną informacją na temat środowiska LGBTQ w Polsce.
Wskazania, jakie pojawią się w badaniu będą także podstawą wyboru firm najbardziej przyjaznych osobom LGBTQ w Polsce. W ubiegłych latach nagrody i wyróżnienia trafiały m.in. do firm Google Polska, Barefoot Wine, LOT czy też British Council.
Badanie organizuje Fundacja Pro Diversity. Jest ono w pełni anonimowe a wypełnienie ankiety zajmuje jedynie ok. 6 minut. Partnerami badania są portal Queer.pl, Lambda Warszawa, Queerowy Maj i Queer UW.
Poranny piękny chłopiec na dzień dobry codziennie tylko na JejPerfekcyjnosc.pl!
Poranny piękny chłopiec na dzień dobry codziennie tylko na JejPerfekcyjnosc.pl!
Galantalala, czyli Urszula Chowaniec była gościnią w programie "Jej Perfekcyjność zaprasza na drinka". Grubancypantka, która…
Poranny piękny chłopiec na dzień dobry codziennie tylko na JejPerfekcyjnosc.pl!
Poranny piękny chłopiec na dzień dobry codziennie tylko na JejPerfekcyjnosc.pl!
Poranny piękny chłopiec na dzień dobry codziennie tylko na JejPerfekcyjnosc.pl!