Konkurs: Wygraj bilety do kina na "Adama"
Warszawa, 30 stycznia 2010 – Pierwszy konkurs Jej Perfekcyjności w jej profilu na facebook.com. Dzisiaj wygrać można zaproszenia do kina na przedpremierowy pokaz filmu „Adam”.
Trzy podwójne zaproszenia czekają – do wypełnienia jest bardzo proste zadanie, które znaleźć można na profilu facebook.com/perfekcyjnosc. Trans zaznaczyła, że to pierwszy tego typu konkurs, który będzie zarazem próbą – JP nie wie czy ta forma sprawdzi się i przyjmie wśród odbiorców i znajomych.
– Po prostu nie wiem – wyznała szczerze. – Dotychczas konkursy odbywały się na stronie JejPerfekcyjnosc.blox.pl, ale może już czas to zmienić? Ostatecznie mam już ponad 350 osób w znajomych na facebook.com i wydaje się, że miejsce nie jest złe, prawda? Zobaczymy, co z tego wyjdzie.
Konkurs trwa dość krótko – pokaz filmu zaplanowano bowiem już na wtorek na godzinę 20:45. O czym jest „Adam”? Wkrótce po przeprowadzce do nowego mieszkania, Beth, poznaje Adama. Przystojny chłopak zachowuje się w nieco dziwaczny sposób. Przejawia się to w drobnych sprawach, jak unikanie kontaktu wzrokowego, czy trudności w nawiązaniu rozmowy, bądź zaoferowaniu pomocy. Okazuje się, że Adam cierpi na syndrom Aspergera i jest zupełnie nieświadomy społecznych konwenansów. Nie potrafi też, odczytywać niewerbalnych komunikatów przesyłanych przez innych ludzi. Mimo tych przeszkód, Beth nawiązuje z Adamem niespotykanie silną więź.
– Zapowiada się ciekawy obraz – zamyśla się Jej Perfekcyjność. – Syndrom Aspergera jest rzadko obecny w kulturze popularnej. Może takie kinowe oswojenie jest dobrym pomysłem na zwrócenie uwagi na pewne zjawisko, pewien problem społeczny. Z chęcią sam ten film obejrzę, bo przecież też się do kina we wtorek wybieram.
Jej Perfekcyjność zachęciła wszystkich do udziału w zabawie i dodała, że „zaproszenia na pewno komuś się przydadzą”. Trans podkreśliła, że trwa okres feryjny, a to dobry czas na wyjścia do kina i odpoczynek od trudów roku szkolnego i akademickiego. Zaproszenia zwycięzcom wręczy JP bezpośrednio przed rozpoczęciem seansu.
Plakat reklamujący film „Adam”
Zwiastun filmu
/Gazeta.pl/