Warszawa, 30 czerwca 2006 – Drewniano-plastikowe modele wystawowe w sieci H&M wykonane zostaną na wzór Jej Perfekcyjności. Na pomysł ten wpadła Madonna, babcia Jej Perfekcyjności, która jesienią reklamować ma ubrania tej sieci.

Wiadomość tę podał wczoraj na konferencji prasowej Rolf Eriksen, dyrektor zarządzający i wykonawczy oraz członek zarządu koncernu H&M.
– Jesteśmy niezwykle zadowoleni z naszej współpracy z Madonną i cieszymy się, że wciąż zaskakuje nas nowymi pomysłami – powiedział. – Udział Jej Perfekcyjności w tworzeniu wizerunku naszej firmy na pewno przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i jeszcze lepiej trafi do naszych klientów.
Jej Perfekcyjność wiedziała o ustaleniach już wcześniej, bo rozmowy nad projektem prowadzone były od niemal dwu miesięcy. Jak sama podkreśla – pomysłodawczynią całego przedsięwzięcia jest jej babcia – Madonna.
– A ja po prostu cieszę się, że będę mogła razem z nią uczestniczyć w kolejnym jej przedsięwzięciu – podsumowała.
Projektanci z H&M już opracowali wstępną koncepcję wyglądu sztucznych modeli. Ostateczne ich dopracowanie nastąpi „na dniach”. Jej Perfekcyjność, z powodu mnóstwa zajęć i obowiązków oraz przeprowadzki, nie może osobiście pozować projektantom i dlatego wysyła jedynie do siedziby firmy swoje cyfrowe fotografie. Z informacji dostarczonych nam ze źródeł zbiżonych do firmy H&M wynika, że część z tych fotografii jest także naga.
Masowa produkcja modeli ruszy w połowie lata aby można było dostarczyć je do sklepów wraz z nową kolekcją jesień-zima 2006. Madonna podkreśliła, że jest pewna, że reklamowane przez nią ubrania „będą jak ulał pasować do modeli” wykonanych na podobieństwo Jej Perfekcyjności.

Naszemu fotoreporterowi udało się dotrzeć do biura konstruktorskiego firmy H&M, gdzie wykonał dla nas fotografię przedstawiającą aktualny kształt modeli. Zgodnie z informacjami Rolfa Eriksena – mogą one ulegać jeszcze delikatnym poprawkom, jednak ich zasadniczy kształt jest już gotów.


dk, VIPnews.pl

/VIPnews.pl/

Wypowiedz się! Skomentuj!