Doroczne badanie preferencji konsumenckich osób LGBTQ potrwa do 30 listopada. Do udziału zaproszone są wszystkie osoby niehteronormatywne. Ankieta jest w pełni anonimowa i dostępna na badanie.prodiversity.pl.

Wybory konsumentek i konsumentów LGBTQ często różnią się od tych dokonywanych przez osoby heteronormatywne. Wynika to zarówno z odmiennego czasem stylu życia ale i postrzegania marek jako bardziej lub mniej przyjaznych osobom LGBTQ. Dlatego tak ważne jest sprawdzanie, jakie są uwarunkowania decydujące o wyborze konkretnych produktów.

– W tym roku chcemy skupić się na bardziej rozrywkowej części życia osób LGBTQ, bowiem badamy preferencje dotyczące konsumpcji mediów – wyjaśnia Magda Świder z Pro Diversity, które w tym roku odpowiada za sondaż. – Ankieta jest krótka i można ją znaleźć on-line na stronie badanie.prodiversity.pl. Gorąco zachęcam wszystkich do udziału.

Badania preferencji konsumentek i konsumentów LGBTQ w Polsce odbywają się od kilku lat. Co roku dotyczą innej sfery życia. Rokrocznie w badaniu bierze udział ponad 1200 osób LGBTQ. Ich wyniki są ważną informacją na temat środowiska LGBTQ w Polsce.

Wskazania, jakie pojawią się w badaniu będą także podstawą wyboru firm najbardziej przyjaznych osobom LGBTQ w Polsce. W ubiegłych latach nagrody i wyróżnienia trafiały m.in. do firm Google Polska, Barefoot Wine, LOT czy też British Council.

Badanie organizuje Fundacja Pro Diversity. Jest ono w pełni anonimowe a wypełnienie ankiety zajmuje jedynie ok. 6 minut. Partnerami badania są portal Queer.pl, Lambda Warszawa, Queerowy Maj i Queer UW.

Wypowiedz się! Skomentuj!